vervolg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu vervolg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

vervolg

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

04 Juni 2011 | Nederland, Eindhoven

Vanmorgen lekker ontbeten en daarna naar internet cafe waar ik mijn boardingpassen heb afgedrukt,dus terry als je dit leest,het is me gelukt met mijn e-mailadres!.Morgen denk ik toch naar Finisterre te lopen nu alles geregeld is.Probeer jullie weer op de hoogte te houden,groetjes vanuit het mooie gezellige santiago.adios!

  • 04 Juni 2011 - 15:43

    Moeder :

    Gefeliciteerd met deze bijzondere prestatie IK ben trots op je .en nou maar lekker relexen en vakantie vieren heb je wel verdiend . groetjes en tot ziensxx

  • 04 Juni 2011 - 16:28

    Corry En Alain:

    Bravo, hartelijk gefeliciteerd met je pelgrimstocht. chapeau, petje af voor zo'n onderneming.
    Ondanks de tegenslagen ben je er toch gekomen.
    Je bent een echte bikkel.
    Groetjes

  • 04 Juni 2011 - 18:07

    Louise Je Vriendin:

    Knap dat je zo veel kracht heb om de pelgrimstocht te doen.IK doe je niet na .maar je wens is toch gekomen,nu rust maar uit dat heb je verdiend.
    gr louise x x x

  • 04 Juni 2011 - 22:13

    Anja:

    Gaaf om allemaal zo 'over je schouder' mee gelezen te kunnen en mogen hebben!

    Pfff... wat een tocht en wat goed van je dat je alle kilometers hebt volgehouden. Bravo!

    Geniet nu nog ff van het schitterende land tijdens je vakantie en tot snel!

    Liefs,
    de buurtjes.

  • 05 Juni 2011 - 01:38

    Anita:

    Proficiat met deze prestatie goed gedaan kanjer!!

    Fijne vakantie geniet er van en laat je voetjes wat bijkomen.

    Anita

  • 05 Juni 2011 - 07:24

    Fransien :

    geweldig louise
    gefeliciteerd ik vind het grote klassen
    nu dan maar echt ff vacantie houden kunnen je voetjes tot rust komen
    gr fransien

  • 05 Juni 2011 - 12:34

    Frances:

    Hee Wies,

    Gefeliciteerd, super knap van je. Wij zijn ook trots op jou. Maar we vinden het wel ontzettend k*t voor je van de foto's :( Gelukkig heb je de herinneringen en die neemt niemand je af.
    Wij gaan volgend weekend ook lekker op vakantie, even een weekje er tussn uit.

    Tot snel en geniet nog even lekker daar! Xxx

  • 05 Juni 2011 - 22:54

    Ria:

    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!super dat je dit hebt volbracht ik heb veel respect voor je marie-louise en hoop dat je dat gene hebt bereikt waar je het om te doen was. Ik wens je een hele fijne vakantie toe met heeeeel veel plezier .
    liefs xxxx

  • 06 Juni 2011 - 12:11

    Marie-jose:

    toppie goed gedaan we zijn trots op je en nu op naar benidorm want dat is een feestje waard dikke knuffel van je zus xxxxxxxxx

  • 06 Juni 2011 - 14:45

    Hans:

    Gefeliciteerd meid... dat neemt niemand meer van je af. De hemel hier is met donkere wolken bedekt. Geniet dus van het mooie weer en goede reis terug ;)
    groetjes

  • 06 Juni 2011 - 18:32

    Marianne:

    ben net terug van een paar daagjes vacantie,en lees ik nu dat je gearriveerd bent,ik kan alleen maar zeggen dat ik het geweldig vind wat je gedaan hebt
    Marianne

  • 06 Juni 2011 - 21:27

    Jet:

    Maakt een diepe buiging ...................

  • 07 Juni 2011 - 20:46

    Maria:

    nou meisje dat heb je toch maar weer gedaan het is geweldig al die kilometers lopen ik rijd met de auto niet eens zoveel km laat staan lopen heeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd en een fijne vac.
    gr.van ons tot volgende week

  • 09 Juni 2011 - 21:15

    Terry:

    Hey Louise,

    Hoop dat je mijn berichtje nog leest: super dat je het gehaald hebt, echt chapeau !!! wel weer met de nodige louis-pech, maar toch doorgezet, helemaal top !!!
    Geniet van je dagen rust in de zon en ik zie je binnenkort weer !
    Dikke kus van mij en van Vlek natuurlijk !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 13755

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: