het wordt er niet makkelijker op - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu het wordt er niet makkelijker op - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

het wordt er niet makkelijker op

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

22 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

hallo mensen,vandaag ben ik beland in Astorga,dat is wederom een hele mooie plaats met veel historie,een te gekke catedraal en een mooie plaza mayor.De albergue is zeer schoon en we slapen maar met 8 man op de zaal.De wandeling van vandaag was wederom zwaar i.v.m. de grove stenenn waar je over moet lopen en maar liefst 32 km lang.Ik heb er 8 uur over gedaan incl. pauze.Vandaag vond ik ook weer iedereen terug van de oude groep,die hadden het vandaag wat rustiger aan gedaan.Gisteren ben ik naar villar de mazarife gelopen ,dat was maar 19 km.Het was een lief dorpje met weinig voorzieningen.Hebin een priveherberg geslapen en was maar 7 euro,we lagen met zijn 3 tjes op een kamer en daar ook s,avonds gegeten.Die dag heb ik veel geslapen want ik was doodop.Het lopen van Leon naar mazzarife was eentonig omdat het meer dan 1 uur duurde voordat ik uit Leon was.Dat heb je vaak met grote steden,eruit gaan kost veel tijd en is vaak niet zo aangenaam iv.m. uitlaatgassen.Vandaag konden we kiezen om de route langs de snelweg te nemen of landelijk te gaan wat een paar kilometer meer is,wat ik gedaan heb ,het is zoveel rustiger ,je hoort alleen de geluiden van de natuur en geen stank van uitlaatgassen,wel poep van de koetjes.Vandaag heb ik gegeten met fabio en dorothy en zit keivol.Zometeen naar bedje en morgen naar rabanal del camino z,on 20 km.Het is jammer dat ik niet meer weet hoe de fotos te plaatsen,maar ik probeer de volgende keer iemand te charteren die weet hoe het wel moet,zodat jullie kunnen zien hoe mooi het is.In de campo kom je veel bloemenvelden tegen en op elke kerk zit zowat een ooievaar met zijn nest,het is prachtig om te zien en dan al die mooie architectuur en het contact met de mensen is geweldig.Ik spreek van allerlei talen door mekaar en geniet van elk moment,nou ja bijna elk moment want ik heb nog steeds gruwelijke pijn aan mijn poten en er zitten weer wat blaren die erbij gekomen zijn.Ik verslijt wat pakken zelfklevende gaasjes en betadine,maar ja iedereen heeft hier problemen met de voeten en allerlei andere dingen,dus mag ik nog best tevreden zijn.Nou welterusten allemaal and we keep in touch,groetjes vanuit Astorga

  • 22 Mei 2011 - 20:42

    Maria:

    hallo marie-louise
    ik heb al je verslagen gelezen en zo als ik kan lezen moet het er heel mooi zijn jammer dat het nog niet lukt met de foto's misschien vind je wel iemand die je daarbij kan helpen doe het rustig aan want je voetjes [pootjes] moeten nog lang mee
    groetjes maria

  • 24 Mei 2011 - 16:04

    Anja:

    Hai Buuv,

    Poeh, wat een mooie verhalen weer. Je hebt elke dag weer een nieuwe uitdaging en een groot avontuur. Succes ermee!

    Qua buurtupdates kan ik je vertellen dat je voortuin prachtig in bloei staat! Echt, schitterend: ik geniet er elke dag van. En je hebt weer wat viooltjes van me geerfd, haha, zo blijkt: mooie gele. :-)

    Verder niks spannends hier. ;-)

    Tot een volgende keer!
    Groetjes,

    Anja.

  • 25 Mei 2011 - 14:08

    Jet:

    Lieve Marie-Louise.

    Wat heb ik een enorm respect voor jou. Wat ben je een doordouwer en wat beleef je mooie momenten en avonturen. Petje af. Wat zeg ik......heeeeel veeeel petjes af. We denken hier veel aan je. Heel veel liefs van de Dielepielen. En natuurlijk ook van Noes. Enne...hou vol!!!.

  • 25 Mei 2011 - 20:33

    Marie-jose:

    nou zus als het goed is ben je al een eindje over de helft dus hou vol xxx mj

  • 27 Mei 2011 - 07:54

    Anita:

    Tjee wat een martelgang , maar dat die voeten het zo zwaar voor de kiezen krijgen na al die weken is niet zo moeilijk hier bij de vierdaagse is het al komer en kwel wat voeten betreft en dat na 4 dagen jij gaat op naar de 40 nou meiske hou vol je kan het!! en blijf mooie plaatjes schieten we willen ze allemaal zien.

    Succes Anita en een dikke knuffel van Kareltje na al die weken wacht hij niet meer voor de deur.

  • 28 Mei 2011 - 18:13

    Vul Hier Je Naam In.:

    hoi marielouise.
    de fotos zijn heel mooie.denk wel aan je voeten die moeten langer mee .
    de zus prado is in spanje begraven ze zijn met zijn allen daar naar toe .nou marielouise nog veel sucses met het lopen, het heeft zo veel inspanning gedaan dat lopen volgens mij ben je wel twintig kilo afgevallen?.
    gr louise

  • 30 Mei 2011 - 15:22

    Corry En Alain:

    Bueno mujer, hace tiempo no sabemos nada!!!
    Gaat alles naar je zin, ja de voetjes zijn het probleem.
    Ben benieuwd waar je nu bent.
    Groetjes

  • 30 Mei 2011 - 20:23

    Jet:

    Geen nieuws is goed nieuws, maar toch wel heel nieuwsgierig,een weekje verder, hoe met je gaat....................

  • 31 Mei 2011 - 08:53

    Maria:

    ik hoop dat het goed met je gaat het is weer even geleden dat we iets van je hebben gehoord dat vind ik toch een beetje eng ik zal me wel voor niets zorgen maken want je zal niet in de gelegenheid zijn en druk zijn met de laatste lootjes loopen dat is altijd het zwaarste we wachten af.
    groetjes maria.

  • 31 Mei 2011 - 17:40

    Marie-jose:

    hier een berichteje van haar zus marie-louise hoeft nog maar 60 km en dan haar doel bereikt heb haar vamiddag een sms gestuurd en alles is goed alleen internet is een probleem dus vandaar we even niks hebben gehoord maar het gaat goed

  • 01 Juni 2011 - 05:05

    Anita:

    Fijn dat Marie Jose even een berichtje geplaatst heeft maakt me toch wel zorgen ! En wat goed dat ze er bijna is geweldig .

  • 01 Juni 2011 - 09:45

    Jet:

    Ik begon me idd ook wat zorgen te maken, maar ons Marie Louise is gewoon rustig door getokkeld. You go girl.... de laatste kilometers en de laatste loodjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 13744

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: