heffftigggggggg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu heffftigggggggg - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

heffftigggggggg

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

20 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal,ben van terradillos de templarios dus naarSahagun gegaan,dat was maar 12,5 km maar mijn voeten deden te zeer om verder te lopen.Sahagun is een lief plaatsje met een rijke historie.Iedereen liep verder maar ik dacht laat ik voor de verandering maar eens mijn verstand gebruiken en luisteren naar mijn lichaam.Heb in een kerk geslapen van leem en er waren ook nog verkiezingen in dezelfde ruimte afgescheiden met een gordijn!heel bizar.De volgende dag koers gezet naar een van de saaiste stukken,alsmaar rechtdoor verstand op nul en zo deed ik dus met pijnstillers 37 km in een dag.Dat heb ik dus geweten.In mansilla de mulas ,ook een lief dorpje met historie,heb ik de eerste de beste albergue gepakt,die was prive,8 euro iets duurder maar wel veel ruimte en weinig mensen op de kamer.S,avonds heb ik de vaste groep pelegrinos teruggevonden en zijn we met een paar man gaan eten bij mij in de albergue,erg gezellig.Volgende dag koers gezet naar Leon,een stad met voor mij heel veel herrinneringen.De hele 20 km waren ook bijna weer recht toe,recht aan ,maar mijn voeten gingen niet meer.In Leon aangekomen trof ik ook weer Fabio en ben met hem naar de eerste hulp gegaan.De dokter adviseerde mij een paar dagen rust omdat ik drievoudige blaren had,dus blaar over blaar over blaar.Fabio mocht verder lopen.Leon is een mooie stad en er is veel te zien dus een beetje rust komt als geroepen.Ik slaap in het klooster van de zusters benedictinas en vandaag werd mijn hulp ingeroepen om als tolk te fungeren bij een duitser die de hele voet zo ontstoken had dat de pus eruitliep en morgen geopereerd moet worden omdat de compeed in zijn vel gesmolten was ,heel erg heftig,heb met hem 2 uur in het ziekenhuis gezeten.S,morgens ben ik naar het kerkhof geweest waar de moeder van Jose ligt,dat had ik haar beloofd.Daarna ben ik loopsandalen gaan kopen,van goede kwaliteit,zodat ik morgen misschien kan gaan lopen.Morgen zal de etappe naar villadangos del paramo gaan.Ik mocht van de zusters nog een nacht in de albergue blijven om op krachten te komen,dat was erg lief.Zometeen ga ik nog even wat drinken en daarna naar bed ,want de pelgrims moeten om 21.30 binnen zijn.Het is de vorige keer niet gelukt om er fotos op te zetten,ik weet gewoon niet hoe het moet,probeer het nog 1 keer.Dit was het voor nu,groetjes,tot later.

  • 20 Mei 2011 - 17:55

    Moeder:

    Het is dus toch een zware tocht,maar het maakt toch niet uit al doe je er wat langer over, ben je nu ongeveer op de helft? wat de foto:s betreft die heb je toch al een keer geplaatst of heeft dat iemand anders gedaan ? Sterkte nog en luister naar je lichaam .groetjes xx

  • 20 Mei 2011 - 18:44

    Marianne:

    Toch wel leuk allemaal, je komt veel mensen tegen onderweg,allemaal verschillende nationaliteiten,en je zit alle in het zelfde schuitje,met je pijnlijke voeten,sterkte voor de verdere reis,en zet hem op.
    gr uit zeelst van ons allemaal

  • 20 Mei 2011 - 18:46

    Marie-jose:

    ja dat valt niet mee als je voeten niet meer willen en wordt natuurlijk steeds zwaarder dus luister goed naar je lijf en zorg maar dat het niet zover komt als die duitser hier gaat alles zijn gangetje blijf genieten van de omgeving en ik denk dat je foto ruimte moet kopen of iemand kan het je cadau doen ik ga het wel proberen maar ben er ook niet zo goed in dus daarom zal het je niet lukken om foto,s te plaatsen liefs mj en de rest xxxxx

  • 21 Mei 2011 - 06:52

    Marie-jose:

    heb gezien dat je 150 foto,s kan plaatsen dus het moet kunnen lfs mj

  • 21 Mei 2011 - 13:50

    Suus:

    hoi, nou heftig hoor met die 3 voudige blaren, knap dat je toch weer doorgaat, die compeed pleisters heb ik ook slechte ervaringen mee met 4 daagse, is echt rotzooi
    hoop voor je dat je er ondanks de pijn toch van je wandelreis geniet grtjs x suus

  • 21 Mei 2011 - 19:51

    Fransien:

    jeetje wat heftig
    maar kijk maar uit dat je niet in het zelfde schuitje kom als die duitser
    maar mijn respect heb je
    pas goed op je zelf
    dikke kus fransien

  • 21 Mei 2011 - 20:24

    Fren:

    Hee Wies,

    Klinkt inderdaad allemaal heftig met die blaren.. :( Het is dan ook afzien en back to basic. Wel goed om te lezen dat je ook kan genieten. En voor ons is het fijn om af en toe iets van je te horen. Zet hem op!!

    Xxxx van ons en een pootje van bella!

  • 22 Mei 2011 - 17:54

    Je Vriendin Louis:

    Hoi wiesje, nu hebben wij jou site en kunnen alles bij houden wel heel heftig wat er gebeurt is maar het komt wel weer goed.Het is wel knap van jou dat je dat allemaal wel doet.
    gr louise x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 13744

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: