de eenzame weg naar provincie Leon - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu de eenzame weg naar provincie Leon - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

de eenzame weg naar provincie Leon

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

16 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

Hallo lieve mensen,
Gisterenochtend van Boadilla de camino naar carrion de los condes gelopen.Het was een lange wandeling door de vrij vlakke mesetas van de provincie Palencia .Na 2 weken begint het toch echt zijn tol te eisen,ik heb blaren en pijnlijke voeten,maar ja dat heeft iedereen hier .Compeed doet goede zaken op de camino.Carrion de los condes is een heel mooi dorp,met heel veel historie en nog 6 mooie kerken uit de 12e en 13e eeuw.Ik loop nog steeds met Fabio en hebben veel leedvermaak.Geslapen bij de zusters die erg lief waren.Bij aankomst kregen we koude thee en werden we welkom geheten.Verder wat gelambald die dag,kalfszwezerik gegeten en orujo gedronken.S,morgens vroeg weg om naar terradillos de templarios te gaan.Vandaag zit ik er helemaal doorheen qua lopen.Mijn voeten doen zo,n zeer dat het zwart voor mijn ogen werd en ik bijna omviel.na 3 keer even gerust te hebben en mijn lowas omgeruild voor mijn slippers zijn we rond 1 uur aangekomen hier in terradillos.Het was wederom een lange wandeling van 27 km,waarvan er 17 km helemaal in de middle of nowhwere,geen huis geen bar helemaal niets.Er waren vooral graanvelden en nog eens graanvelden en vlaktes.Het stond al in mijn caminogids geschreven als een van de zwaarste etappes.Heb het overleefd met bier en pijnstillers.Hoop dat het morgen wat beter gaat,want je zou toch zeggen dat je voeten eraan wennen aan het lopen.Weet nog niet waar ik morgen ga eindigen,ff luisteren wat de voetjes zeggen.Hier in dit dorp van ongeveer 15 huizen is er alleen de herberg,geen winkels,nada zeggen ze,ik ga zo eens even op verkenning.Probeer ook fotos te plaatsen vandaag.groetjes aan iedereen vanuit het zonnige terradillos de templarios,hasta la vista i.ll be back

  • 16 Mei 2011 - 13:46

    Anja:

    En de groeten terug vanuit een regenachtig Eindhoven!
    Vanmorgen had Brabant Water een geintje en viel de waterdruk weg en kwam er opeens bruin water uit de kraan. Jim was net op tijd klaar met douchen. Gelukkig was het na een kwartiertje vanzelf opgelost.

    Tja, dat zijn de 'spannende verhalen' van hier! ;-)

    Sterkte daar en veel plezier!
    Ben benieuwd naar de foto's.

    Groetjes,

    Anja.

  • 16 Mei 2011 - 17:36

    Terry:

    ja, hieperdepiep Brabant Water, mijn witte was kwam bruin uit de machine !!
    Gezellig al jouw verhalen, hoop dat de voetjes het weer snel weer goed gaan doen. Ik probeer thuis wat kilometertjes te maken op een zeer moeizaam lopende loopband. De aanwinst van vandaag ! Zal er van mijn leven niet de kilometers op maken die jij nu maakt (en nog gaat maken).
    Veel loopplezier en groetjes aan Fabio (die ik graag als buurman zou hebben gehad).
    xxx

  • 16 Mei 2011 - 20:23

    Suus:

    hey hoi nou geloof ik goed dat t zn tol gaat eisen t is ook nie niks al 2 weken lopen, wel heel leuk om je verslagen te lezen grtjs en nog veel plezier x suus

  • 17 Mei 2011 - 01:15

    Hans:

    Goed te lezen dat je ook het zwaarste stuk van de reis hebt overleefd. Geniet er van!! Heel veel succes morgen ;-)

  • 18 Mei 2011 - 09:46

    Anita:

    Na een weekje zwemmen met de hele familie maar weer eens gaan kijken wat jij al weer afgekuierd hebt , geloof het goed dat voeten daar niet aan wennen het is me ook nogal wat iederedag tussen de 25 -30 km lopen ,knap van je ! beetje rustig met de Italianen daar .
    Met Onze Yo gaat het helemaal niet goed dus blijf de kaasjes maar branden want de wonderen zijn de wereld nog niet uit hopenlijk.
    succes meiske!!
    Anita

  • 18 Mei 2011 - 12:10

    Ria:

    Nou ik geloof het goed dat je blaren hebt !!!! Wat een prestatie !!!van jou !!!
    Maar hopenlijk komen nu de "gemakkelijkere" dagen en je humor verlies je nooit,leuk om zo je verhalen te lezen.
    Wens je heel veel wandelplezier groetjes ria xxx

  • 20 Mei 2011 - 06:51

    Ed :

    Hallo Marie-Louise, heb heel veel bewondering voor wat jij aangaat! houd moed, maar bedenk dat het niet gaat om de eindbestemming maar om de weg ernaar toe; je mag heel trots zijn op jezelf, groetjes, Ed

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 13753

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: