geweldig - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu geweldig - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

geweldig

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

14 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

HALLO LUITJES,IK MAAK VANALLES MEE ZOALS IK AL ZEI,MAAR HET IDEE WAT IK VAN DE CAMINO HAD WAS TOCH WEL WA RELEGIEUZER HAHA HET IS ELKE DAG ZUIPEN NA DE CAMINO EN REISVERSLAGEN MAKEN IS ER DAN SOMS NIET BIJ HAHA,de reis ging dus verder naar st juan de ortega en daar was alleen een klooster en albergue en een bar Het was 11 mei,jarig dus en niks om te vieren,een beetje saai dus de dag erna in Burgos een erg mooie stad,lange etappe,s,avonds uitgebreid gevierd met veel caminogangers,was erg leuk,veel flessen wijn en hapjes en de hospitaleros waren erg aardig want normaal wordt dit niet toegestaan i.v.m. de rust van de pelgrims.Het werd een leuk feest en iedereen had zijn naam op een witte sjaal gezet.Volgende dag een beetje gammel een lange etappe van 30 km gelopen en na een stop van 1 en half uur bij een tussenstop bij een vrouw die op jomanda leek en die een bad had met heilig water,liepen we verder naar hontanas.Als ik zeg we ,bedoel ik emilio en fabio 2 aardige italianen,waar ik erg mee kan lachen.Emilio hebben we gisteren achter moeten laten want die heeft een infectie aan zijn voeten en moest 2 dagen rust nemen.Fabio en ik zijn in hontanas blijven overnachten in een oude school een soort albergue van de gemeente.Nee niks denken hoor ,hij valt echt niet op vrouwen,misschien is het daarom wel zo leuk.WE BEHANDELEN ELKAARS VOETEN ,nada mas.Vandaag een etappe met een heftige stijging,waarbij ik ff dacht te stikken,maar na wat pufjes weer overleefd.Toch nog 28 km,maar we waren er al om 1 uur,daarna uitrusten douchen eten en vooral drinken.Het is een heel klein dorpje en heet boadillo de camino met ongeveer 30 huisjes en 1 albergue en ook de enigste gelegenheid waar je kunt eten.VAN NAVARRA,NAAR RIOJA MET ZIJN WIJNVELDEN ,ERWTJES EN AARDAPPELEN,NAAR BURGOS MET ZIJN GRAANVELDEN DOOR NAAR DE PROVINCIE PALENCIA MET BIETENTEELT.Ik leer nu ook wat van agricultuur.Kom terug als boerenmeid.Vanavond natuurlijk weer dolle pret met de vaste kliek pelgrims aan de eettafel en natuurlijk weer wijn.Morgen naar carrion de los condes.Ik zit hier met een laptop en da gescrol is niks voor mij,want ik weet niet hoe da moet met die fotos,probeer het morgen wel,groetjes uit boadilla de camino.doei doei





































































































































.

  • 14 Mei 2011 - 20:26

    Marie-jose:

    nou ik dacht al die komt straks terug als non of we moeten je opzoeken in een of ander klooster maar gelukkig kom je mischien als alcoholist terug en daar is nog wel wat aan te doen haha beter zat als gek toch proost je zus xxx

  • 15 Mei 2011 - 06:22

    Moeder:

    en ik maar denken dat het een religieuze reis is van bezinning in plaats van bezatting haha
    je moet vooral veel lol maken .je loopt de camino maar eens in je leven en dan moet je er met plezier aan terug denken groetjes xxx

  • 16 Mei 2011 - 11:54

    Maria:

    nou het is maar goed dat je iederedag een flinke wandeltocht doet dan kan je drank goed zakken dan blijft het niet in je lijf zitten dan kan je de volgendedag er weer tegen. nou groetjes maria en pas op voor de italiaantjes.

  • 16 Mei 2011 - 12:46

    Mieke:

    en ik ma denken dat het zwaar is hihi jaja de wijn he ma ga zo door dan kom je er wel hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 13747

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: