poe poe 2 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu poe poe 2 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

poe poe 2

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

10 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

Ja was ik nog even vergeten te zeggen dat ik morgen weer probeer fotos te plaatsen en wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties,groetjes uit Belorado

• 10 Mei 2011 - 22:53

Anja:

He stoere buuv,

Vanuit dit verre kikkerlandje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jaja, da's nog eens wat anders dan lekker in de tuin zitten en proosten!

Veel plezier en succes met deze errug mooie tocht! 'k Ben benieuwd naar de volgende verslagen/ foto's!

Groetjes,
    de drie 19'ers! :-)

• 10 Mei 2011 - 23:15

Corry En Alain:

Hola guapa, van harte gefeliciteerd.
    Besos

• 11 Mei 2011 - 07:00

Moeder:

Op de eerste plaats Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van Ik ben blij dat alles goed gaat en dat je er van geniet,ik houd iedere dag jou reisverslag bij groetjes van ons en nog veel plezierxx

• 11 Mei 2011 - 07:16

Maria:

hieperdepiep hoera hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van
    groetjes thieu maria helma en een knuffel van nikki

• 11 Mei 2011 - 09:56

Ria:

Hoi marie-louise,

Van harte gefeliciteerd!!!!!
    Hoop dat je hele fijne dag hebt en heel veel plezier.
    Groetjes xxxxx

• 11 Mei 2011 - 14:12

Simone Droogsma:

Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag en ben blij te horen dat alles heel goed gaat..

• 11 Mei 2011 - 18:14

Diana :

bij deze wil ik jou even hieperdepiep wensen met jou verjaardag xxxxjes diana

• 11 Mei 2011 - 21:56

Suus:

hey leuk hoor om je zo te volgen je maakt van alles mee, ennn proficiat met je verjaardag... zal toch wel heftig zijn wat je zo allemaal meemaakt, wel fijn dat je geen pijn meer hebt,, veel wandelplezier grtjs x x suus

• 13 Mei 2011 - 13:53

Jet:

Bewondering voor je. Met pijn in je voet de route door blijven lopen. Hou vol vrouwke. Je maakt daar volgens mij vrienden voor het leven. Ik blijf je volgen!!