poe poe - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu poe poe - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

poe poe

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

10 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

Nou heel wat gezien,heel wat meegemaakt.In logrono regende het pijpestelen en ondanks dat ik vroeg was,had ik geen plek meer in de albergue en moest ik dus een hotel nemen.S,avonds gegeten met een luxemburgse pelgrim en heel gezellig gehad ,maar logrono zelf vond ik niet zo veel aan.De volgende dag naar najera een heel mooi plaatsje en gelukkig had ik een goed bed in de albergue.Het zijn allemaal stapelbedden en ik had wat gepingeld voor een mooie plaats,dus ik sliep lekker onder tegen de muur en niet naast een of andere.S,avonds beetje gewandeld en met een spaans echtpaar een clarete gedronken uit rioja de streek waar ik nu in liep.De dorpen en plaatsen waar ik doorheen kom zijn allemaal wijngebieden.Smorgens ben je vroeg op en vertrekt in het donker om niet in het heetst van de dag te lopen en nog op tijd te zijn voor plek in de albergue.Alle mensen zijn zo vriendelijk en het contact is grandioos.S,avonds drinken we gezellig wijn en je bent bijna niet alleen.Je loopt en komt steeds mensen tegen en luistert naar hun verhalen en hun naar die van jou,het geeft een heel rustig gevoel.Het volgende dorp is santo domingo de calzada ,ook weer erg mooi,met veel historie.Het schijnt dat ik een goed ritme van lopen heb en heb dus tijd om het dorp of de stad nog te bezichtigen of om de kerktoren van 135 treden te beklimmen.S,avonds wat gedronken met carolina en miguel en gabriele ,een italiaan,veel gelachen.De volgende ochtend vroeg weggegaan naar BELORADO,EEN LIEF MAAR KLEINER DORPJE,ik was er al om 11.30 nog voordat de herberg open was,heb erg goed gelopen.Wel met pijn,want je voeten branden elke datg weer,S,avonds gegeten en gedronken met emilio,fabio en 2 dames van australia en america,erg gezellig en heb veel vertaalwerk gedaan.Ik praat nu bijna italiaans.Het gebied is nu overgegaan van eerst Navarra,dan rioja en nu castillia Burgos,de eerste 150 km zitten erop.Mijn enkel doet geen pijn meer en voel me goed.Was ik nog vergeten te melden in mijn vorige verslag dat ik ook nog in pamplona was geweest,dat was groter dan ik dacht,en heb op 4 mei een kaarsje aangestoken voor een heel moedig iemand die het heel hard nodig heeft.J,ik neem je mee op de camino,bij elke kerk die ik inga denk ik even aan je. Morgen vertrek ik vroeg naar San juan de ortega ,24 km,waar ik dus jarig zal zijn haha,morgen gaan we het vieren met een paar man. will be continued adios

• 11 Mei 2011 - 06:02

Marie-jose :

hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag

• 11 Mei 2011 - 07:49

Terry:

Lieve Louise,

Hartelijk Gefeliciteerd !!!!!!!! 'k Hoop dat je nu de verjaardag van je leven zal hebben !!!! Geniet er maar van.

Dikke kus
    Terry

• 11 Mei 2011 - 12:00

Frances:

Gefeliciteerd X Fren

• 11 Mei 2011 - 17:15

Marianne:

proficiat met je verjaardag,ik neem vanavond een borrel en zal proosten op jou gezondheid.