zubiri,puente de la reina,estella en nu los arcos - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu zubiri,puente de la reina,estella en nu los arcos - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

zubiri,puente de la reina,estella en nu los arcos

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

06 Mei 2011 | Nederland, Eindhoven

Gisteren geprobeerd reisverslag te plaatsen,maar de verbinding viel weg.Na eerst naar puente la reina te zijn gegaan,dit is een heel lief plaatsje met een mooie romaanse brug en een grote calle mayor,verder getrokken naar Estella.Het weer is nog steeds mooi,overwegend zonnig en maar 1 keer regen gehad.Mijn enkel is nog steeds dik,maar ik kan goed lopen,want de pijn van de blaar tussen mijn teen lijdt de aandacht af ,haha.De albergues(slaapzalen) zijn best ok;ik had erger verwacht.Estella is ook best mooi,met een grote plaza.Ik slaap steeds beter tussen de snurkende mensen en snurk zelf net zo hard mee.Het leuke is dat ik alle talen hier moet spreken en leer nu ook wat italiaans.Vandaag was een makkelijke etappe,eerst wat stijgen en daarna 3 uur over stille vlaktes.Vanmorgen wijn uit de fontein van het klooster van irache gedronken,dat speciaal voor de pelgrims is gemaakt om kracht te geven.Nu ben ik in los arcos en dat is een heel oud plaatsje met een wondermooie kerk waar ik naar de mis ben geweest en gezegend ben met alle pelgrims voor een behouden reis.Het is allemaal heel indrukwekkend.Morgen ga ik naar Logroño,dat is een grote plaats een etappe van 29 km met alleen maar stijgen en dalen,dat wordt heel heftig.Ik ga nu proberen om er wat fotos op te zetten,dan kun je zien hoe mooi het is! groetjes aan allen die mij volgen,hasta la proxima!

  • 06 Mei 2011 - 20:05

    Marie-jose:

    prachtige foto,s ik zou willen dat ik er ook was alleen al die rust en wat een prachtige vallei geniet er van en laat de wijn en het eten je goed smaken liefs je zus xxxps. hier gaat alles zijn gangetje

  • 06 Mei 2011 - 20:34

    Maria:

    hoi fijn dat het goed met je gaat aan de foto,s te zien geniet je er van .
    wij zijn nu in duitsland en heb op de camping wifi gekocht om te kijken hoe het met je gaat en was benieuwt naar de foto,s nou ze zijn schitterend en je staat goed op de foto.
    nou groetjes vanuit duitsland maria en thieu

  • 07 Mei 2011 - 09:18

    Moeder:

    Heel fijn om te horen dat het goed gaat en dat je er van geniet , hele mooie foto''s .Zet je beste voetje voor en loop de sterren van de hemel haha misschien af en toe afzien maar vooral genieten xx

  • 07 Mei 2011 - 18:19

    Frances:

    Hoi Wies,

    Super mooie foto´s en echt knap dat je al die stukken loopt. Ik word al moe bij de gedachte maar zou zo de route op een scootertje willen rijden ;) Haha. Dus respect voor jou!

    Dikke kus, je nichtje :)

  • 07 Mei 2011 - 18:32

    Suus:

    hey marie l wat leuk om te lezen allemaal en mooie foto's ben jaloers op je hi hi ...nog heeel veel wandelplezier grtjs x suus

  • 07 Mei 2011 - 19:10

    Hans:

    leuke foto's !!
    sterkte met je voet

  • 07 Mei 2011 - 23:26

    Anita:

    Wat een prachtige plaatjes , al die kleine dorpjes in een geweldig mooie omgeving. en dat al lopend een geweldige prestatie !! knap hoor.
    Nou Marie louise wij gaan zwemmen met ons allen voor een weekje probeer je daar te volgen ,anders tot over een week , geniet ervan
    Anita

  • 07 Mei 2011 - 23:42

    Terry:

    Dag lieve schatten, sorry voor mijn late reactie; wat een prachtige foto's ! verschillende kunnen meteen dienst doen als poster/wenskaart !
    en natuurlijk de enkel ! kan niet missen natuurlijk, ben wel heel erg blij dat het toch een beetje meevalt, dat je in ieder geval kunt lopen !
    en ik zie dat Bert de show steelt in zijn korte broek ! 't ziet er allemaal heel gezellig en supermooi uit. Niet meer vallen en heel veel genieten
    ! liefs Terry xxx


  • 08 Mei 2011 - 07:43

    Moeder:

    Bedankt voor de mooie bloemen en de kaart voor moederdag was een verassing groetjes en Hasta la vista

  • 08 Mei 2011 - 12:28

    JET:

    Leuk om die foto's te zien en jou tussen al die mensen op de foto's. Je bent goed ingeburgerd, kan ik wel zien. Met het zien van de foto's kan ik meer de sfeer daar "proeven". Het is een prachtige belevenis wat je daar toch maar aan het verwerkeljken bent. Liefs en hou vol hoef ik niet te zeggen tegen je. Je bent een dapper, daadkrachtig wijffie. Lieve groet van ons Dielepielen.

  • 08 Mei 2011 - 21:45

    Mieke Ted Bloemenwi:

    wat een prachtige fotos meid hou vol he je kunt het

  • 08 Mei 2011 - 23:26

    Ria:

    mooie foto:s het is een hele belevenis en ik heb er respect voor jou hoor.
    ik hoop dat je voet snel beter is en ik lees je verhalen want je hebt zeker wel iets te vertellen heel veel groetjes .

  • 09 Mei 2011 - 17:23

    Marianne:

    hoi Marie louise
    Nou eindelijk heb ik het gevonden,ik ben een held op de computer,erg knap van jou om zo iets aan te durven
    ik begin nog niet aan de 4 daagse,
    Maar je zult wel veel leuke momenten meemaken,ik blijf je volgenen de gr uit veldhoven.

  • 10 Mei 2011 - 09:48

    Diana Van Kimmenade :

    heel veel plezier daar xxxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 13744

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: