en toen ....Benidorm - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu en toen ....Benidorm - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

en toen ....Benidorm

Door: marielouisekoster

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

17 Juni 2011 | Nederland, Eindhoven

Het was wel een beetje vreemd,s,morgens cap finisterre,s,middags met de bus naar santiago terug en dan om 18.00uur weer in Benidorm.De meiden stonden me al op te wachten op airport alicante.Het is hier geweldig,alle herinneringen die ik hier heb,alhoewel ik met een longinfectie en pijnlijke opgezette voeten de eerste 5 dagen heb gezeten,gaat het nu uitstekend en kan ik nu lekker de zee in en genieten.Het klimaat in galicia is erg vochtig en na dar een dag bezweet in de regen te hebben gelopen,had dat zijn tol geeist en heb ik lopen hoesten als een gek.Ik heb dan ook een weekje bijgeboekt,want dat vond ik jammer van detijd.Nu nog tot 22 juni,zon zee strand,ja dat kan ik wel volhouden hoor!nou luitjes groetjes uit het zonnige Benidorm!

  • 17 Juni 2011 - 12:50

    Moeder:

    wel jammer dat je 5 dagen ziek bent geweest maar nu heb je dan toch nog een fijne week geniet er van en tot ziens xx

  • 17 Juni 2011 - 17:13

    Fren En Tom:

    Ja joh, boek gewoon een week bij. Haha, als dat kan, groot gelijk! Geniet nog even een weekje, wij vliegen morgen naar Turkije en komen de 25e weer terug. Dus we zien je daarna wel :)

    Xxxx

  • 17 Juni 2011 - 21:30

    Anja:

    Geniet ervan! Neem je rust en Eindhoven wacht wel op je! :-)

    Tot de 22ste!
    X,

    nr19's.

  • 18 Juni 2011 - 07:52

    Marie-jose:

    nou ik heb ook wel zin in zon zee strand hier is het weer pet maar geniet er van en zie je de 22e lfs mj

  • 18 Juni 2011 - 17:59

    Suus:

    nou zo te lezen heb je heel wat meegemaakt, veeel plezier nog de komende dagen x x suus

  • 20 Juni 2011 - 12:25

    Jet:

    Groot gelijk heb je....geniet nog maar fijn!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

voetreis naar Santiago de Compostella

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2016

Cirueña

21 Mei 2016

Van Ventosa naar Cirueña

21 Mei 2016

Van Logroño naar ventosa

19 Mei 2016

Saintes

15 Mei 2016

Van Logroño naa Fromista
marie-louise

Hallo luitjes, nog maar een krappe 3 weken,voordat wij de camino gaan lopen.Op juliaantjes verjaardag vertrekken wij naar St Jean Pied de Port.de grens van frankrijk naar Spanje.Daar overnachten we en beginnen te lopen op 1 mei naar Roncevalles.Yes!Het wordt steeds spannender,kan bijna niet wachten.!Wordt vervolgd...

Actief sinds 11 April 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13750

Voorgaande reizen:

30 April 2011 - 15 Juni 2011

voetreis naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: