Van Logroño naar ventosa - Reisverslag uit Damgan, Frankrijk van marie-louise koster - WaarBenJij.nu Van Logroño naar ventosa - Reisverslag uit Damgan, Frankrijk van marie-louise koster - WaarBenJij.nu

Van Logroño naar ventosa

Blijf op de hoogte en volg marie-louise

21 Mei 2016 | Frankrijk, Damgan

Gisteren van Saintes over Baskenland naar Burgos gereden en daar de auto geparkeerd en met de bus verdergegaan naar Logroño waar ik om 17.00 uur aankwam.Meteen ingeschecked bij Hostal entresueños en naar de overvolle gemeentelijke herberg gegaan waar ik Desi en Larry vond.Samen terrasje op bij een groep andere pelgrims waaronder ook bekende gezichten van 2014.Heel gezellig,eerst aan de Sangria en toen de tapasbars afgestruind in de Laurelstraat.Rond middernacht bedje in.De volgende ochtend om 6.30 van Logroño naar Ventosa gelopen 23km.fijne wandeling,zonnig weer.was er al rond 12ven.Lekker terrasje op en 1 liter radler gedronken.zometeen met zijn allen gaan eten .